Hogyan lehet vásárolni?
Regisztráció
A vásárlás megkezdéséhez regisztrációra van szükséged. A regisztrációt a jobb felső sarokban talál Belépés/Regisztráció gomb megnyomásával és a legalól található Regisztráció szövegre kattintással lehet elindítani. Ekkor a weboldal elnavigál a regisztrációs képernyőhöz.
A regisztrációs képernyőn használd a Vásárlóként történő regisztrációt és add meg az űrlapon kért adataidat! A regisztrációs oldal aján található jelölőnégyzeteket (checkbox) akkor jelöld be, ha ténylegesen egyetértessz a leírtakkal és megismerted az ÁSZF-et és az Adatvédelmi tájékoztatót is. Ezek a dokumentumok elérhetőek az Informció menüpont alatt.
Ha nem értesz egyet a leírtakkal, akkor ne folytasd a regisztrációt. Ha egyetértessz a leírtakkal, akkor jelöld be őket, mert szükséges a regisztrációhoz.
A Nem vagyok robot jelölőnégyzetet is be kell jelölni, majd a regisztráció gombra kattintani.
Sikeres regisztrációról e-mail értesítést fogsz kapni. Indulhat a vásárlás!
Belépés és vásárlás
A vásárlás a Debreceni Kosár Közösség honlapján történik, ahova a regisztrációkor megadott e-mail címmel és jelszóval lehet belépni a jobb felső sarokban található Belépés/Regisztráció gomb megnyomásával.
A webshop minden héten szerda 24.00 óráig ad lehetőséget a vásárlásra. Ezen időszakban bármikor lehet választani a termékekből. A kosárba helyezéssel a vásárlás elindul, melyet szerda éjfélig bármikor lehet változtatni (kivenni, hozzátenni), és ha kosár változatlanul hagyásával, a megrendelés a vásárlási időszak zárásakor megrendelté válik! Webshopunk ekkor küldi ki a megrendeléseket a termelők felé, és ekkor igazoljuk vissza a vevőknek is a vásárlását.
Termék átvétel. pénteki napokon vehetők át Debrecenben, a Baross Gábor utca 16 szám alatt a MALTER-ben hátul az udvarban (utolsó előtti ajtó balra), 15:30 és 17:30 óra között. Vásárlásokban csak készpénzes fizetési módot tudunk fogadni!
Kiszállítás (JELENLEG MÉG NEM ÉRHETŐ EL!) kérhető díj ellenében Debrecenben és a város közigazgatási területén belül. Ezt az igényét a vásárlás során a kosár felületen lehet jelezni. Ennek helye a Tovább a Kosárhoz fül alatt található meg.
Fizetett összeg, a visszaigazoláskor megadott fizetendő összeg egy előzetes számítás eredménye, attól a pénztárnál fizetendő összeg eltérhet. Egyes mérlegelt termékek (pl. darabolt húsáruk, sajtok) esetén a megrendelt súly és a kiszerelt súly között eltérés lehet. Ilyen esetekben kis mértékben az ár is változik. A végleges ára a termék valódi súlya szerint kerül kiszámításra.
Ellenőrzés, visszajelzés: a vásárlást és fizetést követően egy Sikeres vásárlás c. emailt küldünk, mely részletesen tartalmaz minden ár, súly, mennyiség változást. Így a vásárlás tételei és a fizetett összeg otthon utólag is ellenőrizhetők.
Ugyanebben a levélben a vásárolt termékek mögötti link elvezet a termék termékkártyájában, ahol aktív belépés mellett ( zöld a termék melletti kosár ) talál egy üzenő felületet is, ahol személyesen tud üzenni a termelőnek, ha valamilyen gondja lenne a termékkel. Ezt az üzenetet csak a termelő és a rendszer adminjai látják. Az üzenet után gondozzuk a problémát és a mindenki számára megfelelő megoldásig visszük. Természetesen nem csak a problémát lehet jelezni, hanem a elégedettséget is a termékkel!
Fogyasztói értékelések és kommentek: vásárlóink számára is lehetőség nyílik termékeink értékelésére az online vásárlásoknál megszokott csillagos módszerrel, 1-től 5-ig jelezve elégedettségüket. Értékelésünkkel segíthetjük a többi vásárlót döntéseikben. Értékelni természetesen csak olyan terméket lehet, melyet korábban már vásárlásra került.
Kedvenc termékek: A terméklapon található szivecske bekattintásával a kedvenc termékek listáját lehet létrehozni, mely a későbbiekben a Tovább a Kosárhoz funkció alatt lesz elérhető. Ez a lista megkönnyíti a megrendelések leadását. Innen 1-2 perc alatt elintézhető a rendszeresen vásárolt termékek megrendelése, és marad idő új termékek válogatására is.
Visszamondási lehetőség : Amennyiben bármilyen okból kifolyólag nem tudod személyesen átvenni rendelésed, azt kérjük, hogy mihamarabb, de legkésőbb az átvétel előtt 24 órával (csütörtöki napon) jelezd a info@debrecenikosar.hu címen. A rendszerbe sok gondot okoz ezek kezelése, ezért kérjük, csak indokolt esetben élj vele. Köszönjük!
Számla igénylése, a Kosaram funkció alatt, minden megrendelt terméknél található „kérek számlát” gomb. Számlaigényt itt lehet megadni, termékekként.
Szeretettel várunk a Debreceni Kosár Bevásárló Közösségben!